Informacija lengvai suprantama kalba

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba

Informacija lengvai suprantama kalba

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

Šiame tekste sužinosite:

Kas yra Kėdainių Mikalojaus Daukšos viešoji biblioteka?

Kada biblioteka dirba?

Kaip tapti skaitytoju?

Kaip knygas iš bibliotekos pasiskolinti į namus?

Kaip sugrąžinti knygas į biblioteką?

Kaip sužinoti apie renginius?

Toliau šiame tekste Kėdainių Mikalojaus Daukšos viešąją biblioteką vadinsime biblioteka.

Kas yra Kėdainių Mikalojaus Daukšos viešoji biblioteka?

Biblioteka yra vieta, kur yra daug knygų.

Knygas galima:

  • skaityti bibliotekoje,
  • pasiskolinti į namus.

Knygas reikia grąžinti į biblioteką, kai jas perskaitote.

Bibliotekoje galima:

  • skaityti,
  • mokytis,
  • susirasti draugų.

 

Bibliotekoje vyksta:

  • įvairūs renginiai,
  • ekskursijos.

 

Bibliotekoje yra nemokamas internetas.

Bibliotekoje galima pasinaudoti kompiuteriu.

 

Bibliotekoje galima pasinaudoti spausdintuvu.

Bibliotekoje dirba daug darbuotojų.

Darbuotojai atsakys į visus klausimus.

Biblioteka turi 2 pastatus.

Pirmas pastatas yra Didžiosios Rinkos aikštė 5.

Ant pastato yra užrašas KĖDAINIŲ MIKALOJAUS DAUKŠOS VIEŠOJI BIBLIOTEKA

Antras bibliotekos pastatas yra Didžiosios Rinkos aikštė 4.

Ant pastato stiklinių durų yra užrašas

KĖDAINIŲ MIKALOJAUS DAUKŠOS VIEŠOJI BIBLIOTEKA. VAIKŲ IR JAUNIMO SKYRIUS

Kada biblioteka dirba?

Didžiosios Rinkos a. 5 pastate biblioteka dirba:

pirmadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

antradienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

trečiadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

ketvirtadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

penktadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

šeštadienį nuo 9 valandos iki 16 valandos.

Sekmadienį biblioteka nedirba.

Prieš šventes biblioteka dirba 1 valanda trumpiau.

Kada biblioteka dirba?

Didžiosios Rinkos a. 4 pastate biblioteka dirba:

pirmadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

antradienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

trečiadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

ketvirtadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

penktadienį nuo 10 valandos iki 18 valandos;

šeštadienį nuo 9 valandos iki 16 valandos.

Sekmadienį biblioteka nedirba.

Prieš šventes biblioteka dirba 1 valanda trumpiau.

Jeigu norite daugiau sužinoti apie biblioteką, galite paskambinti telefono numeriais +370 640 42047, +370 640 39492, +370 640 35894.

Arba galite parašyti elektroninį laišką adresu
skaitytojai.mdvb@gmail.com
krastotyra.krvb@gmail.com,
jaunimas.mdvb@gmail.com.

Kaip tapti skaitytoju?

Bibliotekoje gali skaityti:

  • suaugusieji,
  • vaikai.

Tapti bibliotekos skaitytoju yra labai paprasta:

  • ateikite į biblioteką,
  • atsineškite asmens dokumentą.

Asmens dokumentas yra:

  • pasas,
  • asmens tapatybės kortelė.

Jeigu eisite į Didžiosios Rinkos a. 5 pastatą, jums reikia kreiptis į Periodikos skaityklos darbuotoją.

Jeigu eisite į Didžiosios Rinkos a. 4 pastatą, jums reikia surasti baltą stalą.

Prie šio stalo dirba bibliotekos darbuotojas.

Paduokite bibliotekos darbuotojui savo asmens dokumentą.

Bibliotekos darbuotojas:

  • jus užregistruos;
  • duos nemokamą skaitytojo pažymėjimą;
  • paprašys jūsų perskaityti bibliotekos taisykles.

Taisyklės pasako, kaip reikia elgtis bibliotekoje.

Kaip iš bibliotekos pasiskolinti knygas į namus?
  • Ateikite į biblioteką.
  • Išsirinkite knygas, kurias norite skaityti.

Bibliotekos darbuotojas padės, jei jums reikės pagalbos.

Knygas jūs galite:

  • pasiskolinti ir išsinešti į namus,
  • skaityti bibliotekoje.

Knygas užsisakyti galima elektroniniame kataloge.

Elektroninis katalogas yra bibliotekos knygų sąrašas.

Elektroninis katalogas yra interneto puslapyje.

Interneto puslapio adresas yra ibiblioteka.lt

Kaip pasiimti knygas iš knygomato?

Jei knygas užsisakote per interneto puslapį, tada knygas galima pasiimti iš knygomato.

Knygomatas yra pilka spinta su durelėmis.

Į knygomatą bibliotekos darbuotojas įdeda knygas, kurias jūs išsirinkote interneto puslapyje.

Knygomatas veikia visą parą.

Tai reiškia, kad veikia:

  • ir dieną,
  • ir naktį.

Knygomatą rasite:

bibliotekos pastato Didžiosios Rinkos aikštė 5 kiemelyje, kairėje pusėje, už geležinių vartų.

Jeigu norite pasiimti knygą iš knygomato, Jums reikia:

  • išsirinkti knygą elektroniniame kataloge ibiblioteka.lt.
  • pažymėti, kad knygą pasiimsite knygomate.

 

Knygą atsiimti iš knygomato reikia tada, kai gaunate SMS žinutę į savo telefoną.

SMS žinutėje turi būti parašyta:

  • kur yra knygomatas,
  • koks knygomato durelių kodas,
  • iki kada reikia pasiimti knygą iš knygomato.

 

Kaip grąžinti knygas į biblioteką?

Knygas, kurias pasiskolinote iš bibliotekos, reikia grąžinti į biblioteką.

Jeigu norite grąžinti knygas, jūs galite:

  • atnešti knygas į biblioteką ir atiduoti bibliotekos darbuotojui,
  • įdėti knygas į grąžinimo dėžę.

Grąžinimo dėžė yra bibliotekos pastato Didžiosios Rinkos a. 5 kairėje, kiemelyje, už geležinių vartų.

Kaip sužinoti apie renginius?

Bibliotekoje vyksta daug įdomių renginių.

Rašytojai pristato savo knygas.

Koncertuoja dainininkai ir muzikantai.

Vyksta edukacijos, pavyzdžiui:

 

  • galima daryti rankdarbius,
  • naudotis 3D spausdintuvu, 3D spausdintuvas gali spausdinti daiktus,
  • konstruoti.

 

Veikia parodos.

Paroda yra:

  • paveikslai,
  • knygos,

kuriuos žmonės gali apžiūrėti.

Visi bibliotekos renginiai yra nemokami.

Tai reiškia – nereikia mokėti.

 

Apie renginius galima sužinoti bibliotekos interneto puslapyje.

Bibliotekos interneto puslapis yra www.kedainiai.rvb.lt.

Bibliotekos interneto puslapyje yra renginių kalendorius.

Galima paspausti ant kalendoriaus dienos ir sužinoti apie renginius.

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Virginija Rakevičė.